Världens lyckligaste tjej?

Det gick så fort, från ett sms från min fru i slutet på förra veckan, till idag. Nu sitter jag här, med fjärilar i magen och ett hyreskontrakt bredvid mig, underskrivet och klart. Om en vecka får jag nycklarna och kan flytta in. Jag ser min lägenhet varje gång jag tittar ut genom fönstret, den ligger precis mittemot Zarahs lägenhet, och den har grönt kattnät för altanen.
Den har badkar, och ett litet litet kök, och två garderober i badrummet av någon silly anledning. Och jag tror bestämt att jag är lite lite kär i den.
Och jag är så sjukt jävla glad!


Kommentarer
lisa!

GILLA KNAPPEN!!!

2012-10-10 @ 16:42:07
URL: http://llisahedman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0