Papers och pappershjärta

Jag fick godkänt på mitt paper som jag lämnade in för några veckor sen. Känns jävligt gött, eftersom jag trodde att jag skulle behöva komplettera då jag skrev ungefär 2000 ord för lite. Dessutom betyder det här att jag borde få igång csn ganska snart, och det känns fantastiskt, jag har börjat ledsna på att leva såhär. Visst är jag otroligt tacksam över att mina föräldrar ställer upp, men det ska bli himla skönt att kunna klara mig själv igen.

Jag var hos min kurator igår, och vi bestämde att jag ska införa lite rutiner i mitt liv igen. Steg ett är att jag ska fixa till min dygnsrytm. Det går sådär med den saken. Igår fastnade jag på skype med Domingo tills, och idag somnade jag på soffan när jag kom hem från skolan, så jag är alldeles för pigg för att kunna sova. Jag får försöka på nytt imorgon helt enkelt.
Nu är det typ ganska precis tre veckor kvar tills jag åker hem till gävle. Jag längtar så sjukt mycket tills dess kan jag säga. Inte en dag går utan att jag tänker på hur jävla skönt och roligt det ska bli att komma hem igen, och få träffa alla mina underbaringar. <3

Nu är frågan om jag ska försöka sova eller om jag ska städa och fixa lite? Kanske börja julpynta? Jag har cravat glögg i flera veckor nu, så på söndag blir det adventsmys på högsta nivå, och tills dess ska jag ha fått upp lite julpynt har jag tänkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0