Dreamhack dreamday dream dream

Idag har jag kramat finaste Domingo och Caroline. Eller ja, igår rättare sagt, men alla vet ju att det inte är imorgon förrän man har sovit. Jag började sakna Gävle ännu mer nu när jag kom tillbaka till lägenheten, det här stället är så jävla tomt och dystert och tråkigt, och jag älskar den här lägenheten, men jag vet inte om det räcker.
Och det är nästan en hel jävla månad kvar till jag får kramas med alla mina fina vänner igen, och det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur jävla mycket det suger.
Jag borde ha kramats längre med Caroline och Domingo idag, för att kompensera lite liksom.

Fuck. Det gör jätteont i mitt hjärta just nu. Jag vill bara HEM. Hem till gävle, till kollektivet, till världens bästa grannar(Anki och Erik och Zelda, och Tristan som jag inte ens har träffat än), till mina pojkar, och till alla mina fina fina vänner.

Innan jag flyttade sa jag att ;"jag kan inte leva i ett kollektiv och timvicka på bibliotek resten av mitt liv".
Men jo, när jag tänker efter så skulle jag kunna göra precis det. För alltid.

Sådetså.

Anyway, happy thoughts, här får ni en bild på min fru, det är ju faktiskt hennes födelsedag idag, och bilden är bara några timmar gammal!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0