Lycka och ångest

Den där mysiga "tentaångesten" har infunnit sig igen. Har examination på onsdag morgon. Men det går nog bra, jag har hela morgondagen på mig att plugga, och vi får ha med oss litteratur och anteckningar till examinationsseminariet. Och även om vi ska skriva två frågeställningar och lämna in skriftligt så ska vi faktiskt bara diskutera frågor sen, muntligt. Det kommer gå bra. Hoppas jag.
 
Och apropå imorgon! Imorgon är den stora dagen då jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Känns så himla overkligt och samtidigt helt fantastiskt! Jag måste inhandla lite saker till lyan också, som typ duschdraperi, sopkvast, mopp, köksgrejer, tvättmedel etc. Det suger lite när jag inte har någon ekonomi, men det löser sig nog, jag har ju världens bästa föräldrar som ställer upp och hjälper mig otroligt mycket. All kärlek till dem!
 
så, hämta nycklar och plugga imorgon, examination och påbörja flytt på onsdag, flytta ons. tors och fre. Och sen en roadtrip till Hässleholm på lördag! Det tar ett tag att åka dit, men för ett kalas hos Nova är det nog helt klart värt resan!
 
Och Ullis kommer och häslar på mig på min födelsedagsfest. Jag kan inte ens beskriva i ord hur lycklig det gör mig. Min fina, fina Ullis. <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0