Glimts of happiness

Jag har vacklat omkring i ett litet vakum i några dagar nu. Det suger och jag hoppas det går över snart. Höll på att börja gråta imorse när jag vaknade av alarmet och insåg att jag knappt kunde röra mig, hela ryggen/nacken/höfterna/axlarna gjorde så fruktansvärt ont. Så jag ställde mig i duschen i nästan en timme, klädde på mig, masade mig ut med Elsa, åkte till kuratorn. Jag gillar min kurator, han tänker på sånt som jag själv inte reflekterar över, och får mig att se saker ur ett annat perspektiv. Jag behöver det. Idag insåg jag massa saker som jag inte har haft en tanke på innan. Och det känns bra, det gjorde min dag. Jag blev lite arg på mig själv, men det behövs.
 
Nu ska jag chilla en liten stund, sen ska jag gå ut med grisen, diska, städa, handla, PLUGGA, och fläta i garn i mitt hår. Imorgon är det halloweenparty på nya studentstället. Jag kommer vara jättefin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0