Grisen Elsa

Såhär såg Elsa ut efter en liten joggingrunda. Det måste ha sett jättesilly ut när jag kom joggandes och verkligen släpade Elsa efter mig. Haha, fulgrisen min! Det är tur att hon har charm, för looks har hon då inte. Tufflan. <3 Nu ligger hon och snarkar på mattan, nybadad och utslagen som den lilla hjältinnan hon är. Jag hoppas verkligen att hennes eksem blir bättre inom en vecka, att hennes ögon slutar kleta så mycket, och att hennes öra blir bra. Imorse tog det mig nästan en timme att fixa hunden, sen fick jag slänga i mig lite kaffe och dra till skolan. Nu är det jag som börjar ställa klockan en timme tidigare än vanligt, så jag hinner med hunden OCH mig själv hädanefter.
Underbara skrynkelgrisen. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0