Utomlands: Skåne

Första halvan av helgen har spenderats i Skåne, hos den här fina tösen. Fin, finare, Nova. Vi bakade tårta, drack saft, kramades och kramades lite till. Och fiskade fiskedamm, hennes födelsedag till ära. Jag fick en tiger, ett lejon, en noshörning och tre dinosaurier. Dinosarna gjorde mig till kvällens kanske lyckligaste tjej.
Den här kvällen spenderar jag tiden på att lyssna på alla skivor av Loke, packa upp de sista prylarna och städa upp flyttstöket lite. Det blir bra det här. Jag är så fruktansvärt kär i den här lägenheten. Missförstå mig rätt, den kan ALDRIG ersätta kollektivet. Aldrig. Men den är mysig, och börjar bli ännu mysigare nu när jag börjar få ordning på allt.
Den är ett bra substitut för norrskenet. Och det gör mig lite mindre ledsen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0