Sweetheart, let's play video games

Bah, vakuumet är kvar. Men det blir nog bättre snart. Jag längtar som en tok till på fredag, då får jag träffa Frugan och Chokladmuffin en sväng på DreamHack. Och om exakt en månad är jag hemma i kollektivet igen för att stanna i två veckor. Eller ja, några dagar ska minsann tillbringas i årsunda med familjen, och inte minst med min Finaste Underbaraste Lisa!
Åh, snälla tiden gå fortare!

Och över till helt andra saker; jag har börjat pärlplatta igen! ...inte för att jag någonsin har lagt av egentligen, men jag har inte pärlat på väldigt länge. Jag började med att göra en julkrans, fast lite annorlunda om man jämför med en traditionell krans kanske. Min är mer "pärlig" och "old school", iaf om jag får säga det själv. Jag kan bjuda på en bild, mest för att den är sjukligt awesome och jag är jävligt nöjd över den!
Den är dessutom större än vad det ser ut som på bilden. Den är 58x58 pärlor, det är typ 30x30 cm (ungefär. typ. nåt sånt.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0