Nuså!

Examinationen överstökad - nu hoppas vi på ett godkänt också!
 
Imorgon har jag inga förläsningar, ingen examination, absolut i n g e n t i n g
Det tänker jag fira med att sova ut, jag har ju lyckats fucka upp min dygnsrytm under några dagar nu, imorse till exempel gick jag och la mig halv sex. Så sova gott tills jag vaknar tänker jag göra, sen tänker jag dricka kaffe och äta frukost, sen tänker jag rita och spela gitarr, sen tänker jag läsa tre kapitel om vetenskapliga teorier inom olika dicipliner, vetenskapliga ideal, perspektiv och centrala begrepp inom vetenskap, epistemologi, rtionalism, empirisism, hermeneutik, deduktion, induktion, abduktion, validitet, reliabilitet och intersubjektivitet. Bland annat.
SEN tänker jag möta Zarah på stan och åka till knalleland. Hennes idé, men jag säger inte emot, jag måste inhandla hårfärg, mitt hår har numer en odefinierbar nyans.

Sen kanske jag drar till harrys på pubquiz med några bib-are. Om jag orkar.
 
Men imorgon kommer nog bli en bra dag. Skönt att slippa stressa i alla fall EN dag.
 
Fast idag var också en bra dag, jag försov mig, men när kom till skolan, stressad och astrött, möttes jag av ett helt gäng glada klasskamrater. Det gjorde mig jätteglad. Och jag fick ett nytt smeknamn för dagen; Ponyo. Haha, ganska gulligt ändå.
Jag måste titta på film någon dag.
 
 
Lite osammanhängade inlägg kanske? Jag skyller på sömnbrist och för lite kaffe.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0