Just for fun

Jag är trött idag.
Så fruktansvärt trött.


Jag vakande med ångest för första gången på jag-vet-inte-riktigt-hur länge. Fett jobbigt. Inte blev det bättre av att bussarna var överfulla när jag skulle ta mig till jobbet. Massvis med högljudda tonåringar tidigt på morgonen var lite mer än vad min ångest klarade av, jag spydde när jag kom fram till bomhus. Men trots det så tog jag mig igenom dagen på jobbet väldigt smärtfritt ändå. Så länge jag håller mig sysselsatt så går det ganska bra.

Dock är jag helt slut nu, och mina leder gör ont. Så jag tror att den här trötta lilla tjejen ska ta och pallra sig in i duschen en sväng, sen krypa ner i sin nybäddade säng och sova så länge hon kan! (dvs till kvart över fem när larmet ringer).


Så hoppas vi att morgondagen blir bättre helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0