Cause I have other things to fill my time

Drog till Ljusdal igår och träffade min underbara Oan! Vi har inte setts på typ ett halvår, så vi gjorde det vi alltid gör, tittade på Förhäxad! Haha, löjligt, jag vet, men så underbart att återuppleva gamla minnen! Efter en lång sovmorgon så tog jag mig ändå hem till gävle igen.

Så. Nu har Caroline precis kilat hem ifrån kollektivet. Vi tillbringade kvällen med att dricka te, diskutera religion och krig, lägga pärlplattor och prata pojkar. Jag spelade lite gitarr också, jag har fortfarande inte helt fått skiten att flyta på som jag vill, men det fixar sig nog.

Nu ska jag sova, papi hämtar mig klockan 12.00, då ska vi till årsunda och träffa nya voffisen!

Och ja, mer intressant än så är väl inte mitt liv just nu. Jag jobbar 75% hela månaden, +inlärning på stadsbiblioteket som börjar nästa vecka. Sen sover jag och tittar på serier, samt skrattar med mina fina pojkar. Damn, vad jag kommer sakna dem om/när jag flyttar. Men jag har tänkt mer och mer på det, och jag tror att det blir bra ändå. Jag är sjukt taggad, och jag behöver en ny start. Förstå mig rätt, jag har allting jag älskar precis här, men det finns mycket jag vill glömma också, och jag vet att jag inte kan springa ifrån saker och ting, men det är inte riktigt det jag gör heller. Jag börjar nånting nytt. Nånting bra.

Och nu börjar jag gråta bara för att jag tänker på hur underbart jag faktiskt har det här hemma. Och att jag inte egentligen vill flytta, fast jag egentligen vill det.
Allting är så upp-och-ner och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att behålla fokus.

Fuck this. Jag behöver sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0