Ballerina in a music box

"You look so beautiful and lost"

Dagarna vandrar vidare och jag står lite still känner jag. Har väl sisådär tusen saker att tillbringra dagarna med egentligen, men det enda jag gör är att chilla i solen.
Men det gör ju inte så mycket egentligen, för det fixar sig nog tillslut allting. Positivt tänkande mitt i all ångest över framtiden. Duktig kicka!
Jag ska iaf klä om köksstolarna och skruva ihop dem. Snart. Jag SKA. Lite senare.

Men WOW vad opepp, bitter och fantasilös jag är. Har ingenting att säga, ingenting att skriva. Inte ens musiken talar till mig idag.
Jag skyller på mensvärk och pollenallergi, och hoppas att det blir bättre snart.
Idag är det till och med tråkigt att läsa eller spela piano.

Fuck this! Jag går nog och självdör ett tag.
Eller så hittar jag på någonting.

Dumma dåliga tråkiga dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0