Aj?

You and I have something different
And I'm enjoying it cautiously
I'm battle scarred, I am working oh so hard
To get back to who I used to be



Jo, AJ.
Jag försöker se positivt, fine att jag inte ens kan använda häftapparaten för hela jag känns som ett blåmärke. Jag menar, mitt bäckenben är ju iaf rakt nu!
Så ja, jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, jag har mer mer ont nu än tidigare, fast det är en annan smärta. Det är mer "träningsvärk- alternativt ramlat-nerför-en-trapp-ont."


Och jag har absolut ingenting vettigt att blogga om. Jag har ingenting vettigt att tänka på heller för den delen.


(Ja, förutom ljudet av ditt hjärta såklart.)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0