Redan då var vi påväg åt olika håll

Jag ville skriva nånting vackert
om vart vi var påväg
Om alla gånger som vi flytt från dagen
tillbringat nätter med lycka
och skrattat från hjärtat
Men någonting gick sönder där nångång i mitten av allt bra
och meningarna blir inte så vackra som jag vill
Och även om du är underbar
Även om jag saknar dig
Även om jag älskar dig lika mycket nu som då
Så är vi påväg åt olika håll
Och jag tror inte att det går att ändra
Och jag vet att jag kommer dö inombords när våra vägar skiljs åt
För jag tror inte att dom kommer korsas igen när det väl händer
Och jag gråter redan nu över saknaden som jag vet kommer komma
För vi är påväg åt olika håll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0