Mörkret du ser, gör att stjärnorna syns lite mer.

Och jag ska hålla käften och se söt ut, för ingen annan verkar kunna hålla klaffen!? Om jag berättar någonting till någon i förtroende, så förväntar jag tamefan att det stannar där också, men nej, inte häromkring eller, här gör vi vad vi vill och förväntar oss inga konsekvenser.
Fuck off är allt jag vill säga till er.

"Mörkret du ser, gör att stjärnorna syns lite mer."
Och det lär dig också att upptäcka att hälften av stjärnorna egentligen bara är värdelösa lysmaskar.


Kommentarer
kimmie

vad man får veta om folk är ganska ofta besvikelser.

bara några få är äkta och det kan ta flera år att separera dem.

2011-03-01 @ 14:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0