Men hej ångest!

"Jag trodde inte du skulle dyka upp idag!?"
"Men självklart, jag är hos dig varje dag nu. Du behöver aldrig sakna mig!"
"Men jag tycker bättre om att sakna dig än att ha dig här."
"Nej, det gör du inte."
"Jo."
"Nej säger jag! Och du vet att du lyssnar på mig!"
"Jo, men..."
"Nej, inga men. Dom är onödiga, det vet du."
"Jo, men.."
"NEJ!"
"..."
"Precis. Duktig kicka!"
"Fuck you ångest. Fyfan vad jag hatar dig."
"Jag vet, det gör det hela mycket roligare."
"Då skiter jag i dig."
"Försök bara lilla flicka, försök. Du vet lika bra som jag att det inte kommer lyckas. Jag är med dig nu och sen, det vet du. Bara låt mig vara här så ska du se att det blir precis som förut."
"Jag hatade förut. Jag hatade DIG förut, och jag hatar dig nu. Gå din väg."
"Nej. Du kan ta dina piller och hålla dig sysselsatt, du kan försöka sova bort mig. Men jag finns här ändå, jag river och sliter i dig och jag hemsöker dina drömmar. Vad du än gör så går jag inte härifrån."

...

Underbara underbara fantastiska jävla pisshelg. Skjut mig i ansiktet och lämna mig på motorvägen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0