Kvällens sista

Jag borde ha gått och lagt mig för länge sen, men istället sitter jag nu på balkongen och röker kvällens sista cigg, skriver kvällens sista inlägg och lyssnar på underbara Seether som sjunger så sanna texter.
Och alldeles för många tankar snurrar i mitt huvud, alldeles för många känslor virvlar omkring och skapar kaos i mig.
Nu ska jag iaf bädda rent i sängen, ta en dusch och sen krypa ner brevid underbara BeccaBoo. <3 Jag skulle inte klara av den här kvällen och natten utan henne känner jag, så Becca; Tack för att du är här just nu, och tack för att du finns här för mig alltid när jag behöver dig. Du är underbar och jag älskar dig. <3

Godnatt bloggen, godnatt spotify och godnatt helvetesjävlaskitångest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0