Jag har ett hjärta av is

Och jag kommer aldrig låta det tina, hell no, jag gillar att vara kallhjärtad, för vad för skit jag än säger så mår jag inte dåligt över det!
Dock har jag lpvat att försöka vara snäll och glad idag, har väl halvt om halvt redan misslyckats, men det skiter man väl i!?
Funderar allvarligt på att läsa en bok, då kan jag iaf koppla bort verkligheten ett tag, så då kan jag inte vara elak! Pojkarna sitter vid köksbordet och nördar eon. Jävla töntar!

...Fan, det var inte snällt. Fast sist dom rollspelade här fick jag en bitchslap av Pierre för att jag jämförde dom med handikappade småbarn. Så jag känner att sålänge jag kan undvika att bli slagen eller dra elaka jämförelser, så har jag ändå lyckats med att vara snäll!

Så fuck this, nu ska jag dricka kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0