Cover me

"Dear darkness
Dear darkness
Won't you cover, cover
Me again?

Dear darkness

Dear
I've been your friend
For many years

Won't you do this for me?

Dearest darkness
And cover me from the sun

And the words tightening

The words are tightening
Around my throat"


Dear darkness - PJ Harvey



Ett dussin painkillers, ett nytt hjärta, några pusselbitar till själen och en normalt fungerade hjärna står på min önskelista. Släng in lite tillit, trygghet och beslutsamhet också så blir jag extra glad.
En tidsmaskin eller ett nytt liv kan också fungera.

Jag vill gå och duscha, men jag vet inte om jag kan ta mig upp ifrån sängen... annars kanske jag bara kan rulla ur sängen och sen krypa iväg?
Eller så hoppas jag att det känns bättre imorgon bitti och duschar då? Smart Perry!

Så nu ska jag dricka upp kaffet och krypa ut på balkongen för en godnattcigg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0