Come on!?

Kära läsare, jag vet ju att ni är en del eftersom det visar sig på statistiken varje dag. Nu är det såhär att jag börjar lessna ganska rejält på att ni inte kommenterar nästan någonting alls, fy skäms! Dessutom har jag varit ganska pretty bad på att blogga på senaste tiden, blir mest små korta inlägg om ingenting alls, det ska ni få hjälpa mig att ändra på!

Så nu får ni en uppgift av mig; Kommentera och berätta vad Du/Ni vill att jag ska skriva om. Vill ni höra någon fyllehistoria? Vill ni veta mer om min familj? Vill ni veta någonting speciellt om mig? Seså, skriv och berätta vad ni vill att jag ska låta er ta del av, vad som helst!


Och kommenterar ni ingenting den här gången heller så hoppas jag att era ögon blir uppätna av flugor i sommar, att ni får all världens könssjukdomar samt att ni får skabb. Sådetså.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0