All my sins

The time for idly standing by,
Is now upon us,
Everybody look for some distraction,
Throw my patience to the wind,
Forgive me father all my sins,

Feel like they're woven,
Double stitched into the fabric of the World


Jag var påväg att skriva ett inlägg om likgiltighet, ångest, smärta, trasiga själar och allmänt badstuff.
Men så kom Charlie in och avbröt mig, myste, gosade, pratade och introducerade ny awesome musik för mig.
Så det blir inget tråkigt, argt och deppigt ångestfyllt inlägg. Det blir bara det här.

Jag hoppas jag mår bättre imorgon och kan ta mig till jobbet. Om inte annat var jag och köpte knark på apoteket tidigare idag, så jag ska nog överleva morgondagen ändå. Dessutom ska jag träffa finaste Jonathan imorgon efter jobbet, och det borde vara skäl nog att orka genomlida dagen med all smärta. 

Och på torsdag har jag tid hos kiropraktorn, så sen hoppas vi på att jag blir bättre!

Jag vill egentligen städa mitt rum, men jag har liiiiiiite svårt att överhuvudtaget röra mig, så om jag sätter mig på golvet och plockar så kommer jag nog få sova där. Och det verkar lite obekvämt, så jag låter bli.

Men nu ska jag iaf sova, igen. Jag sov några timmar på Travelsize's soffa tidigare. Jag förstår inte hur hennes soffa kan vara så awesome!? En eloge till den iaf!

Godnatt, sov sött. Dröm om alla småkryp du mött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0