If you can't get someone off your mind, it's maybe because they are supposed to be there.

Lyssnar på Tori Amos sköna stämma, sitter ensam i soffan, sjukt varmt är det också, Pierre är på krogen, Lovisa också. Saknar Domingo. Och Ullis. OchKalleochSimonochMaria. Bara saknar helt enkelt. Kan inte låta bli att känna efter i nacken där jag för tolv timmar sedan hade hår, nu är det borta. Funderar på att koka te, men det är varmt. Läser lite Boye och Fröding, mest deprimerande faktiskt. Funderar på att pausa musiken, den är ganska depp den också. Men jag vill inte att det ska vara tyst. Tystnad säger för mycket och för lite och lämnar på tok alltför stort rum att tänka. Råttorn bökar omkring i nya stora buren, dom ska få flytta tillbaka till mitt rum imorgon. Borde gå och lägga mig, men jag är inte speciellt trött. Dessutom har jag svårt att sova när jag är ensam hemma. Så jag blir nog vaken. Ett tag. En timme. Eller två.

Blogg.se suger gnupung f.ö. Jävla fittsida att funka ungefär var tredje dag. Grattis blogg.se! Ni är det sämsta skit jag varit med om, tillochmed metro var för i helvete bättre än er! Tur för er så orkar jag inte byta blogg igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0