Hejdå Gävle

Hejdå andersberg och hela fina gänget!

Nyvaken. Ska packa det sista och duscha. Sen beger jag mig mot stationen, stockholm, skövde, herrljunga, BORÅS.
Det känns jättekonstigt att lämna mina fina pojkar i över en vecka, det lägsta jag har varit borta hemifrån det senaste året är en helg. Då har jag mest varit orolig över att dom ska riva lägenheten, nu är det mest det att jag kommer sakna dem!

Å andra sidan får jag träffa min underbara Zarah! Och Samir! Och jag kommer ha jätteroligt och jättemysigt!
Dessutom är Zarah bäst; Jag får åka första klass och har gratis internet hela resan! Det ni!

Men nej, hur mycket det än tar emot att lämna kollektivet så kommer det här bli awesome. Och nu måste jag packa och duscha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0