Som Hitler. Eller typ.

Jag ska träffa min jobbcoach imorgon, och har fått en del uppgifter att göra tills dess. En av uppgifterna var att be tre vänner säga tre positiva och en negativ sak var om mig. Domingo, Ulrika och Charlie blev mina kaniner. Tyvärr satt dom mest och flummade och hade lite svårt att fokusera, tror jag. Det första ord som kom upp var "som hitler" som utvecklades till "Hitler-lik" som sedan slutligen utvecklades till "Hitleristisk". ...Kom igen? H i t l e r i s t i s k ..? Nog för att jag brukar få höra att jag är som hitler (vilket är ganska komiskt eftersom jag även är utsedd till judinna i gänget), men att jag får ett helt eget påhittat ord för det!? Det är hemskt och ganska jätteroligt faktiskt.

En helt vanlig kväll med De tre vännerna och Perry alltså.

Nu ska jag sova, så jag kanske orkar upp imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0