Sex Noll Två

...Du visade mig nånting som jag inte trodde fanns
nånting som gjorde att det obehagliga försvann
du skakade om mitt huvud och förstorade min pupill
och tog mig till ett ställe där man gör vad fan man vill

Och det varade så kort men jag vill dit nu en gång till
så ta mig till den värld där man kan göra som man vill
...

-KSMB


Har tillbringat dagen med att först flumma lite med Ullis och Domingo sådär på morgonen, vi lyssnade på Tatus Malchik gay bland annat, och domingo kläckde ur sig "sjunger dom my chicken's gay?" ..Japp, så nu går ju inte den att lyssna på mer kan jag ju säga! Hahaha, "My chicken's gay gay..."
Nåja, varit duktig och tvättat idag också, ska strax hämta sista tvätten. Samt att jag håller på och skriver ner noterna till ovanstående låt och dolly partons Jolene.
Jag ska nog tvinga över domingo lite senare så vi kan spela lite. Mina roomiesar överger mig en efter en, charlie har gått och lagt sig och piggy ska åka iväg och spela rollspel.

Och ja, ni får stå ut med såna här tråkiga inlägg när jag inte har någonting vettigt att skriva om.
Sådetså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0