En annan del av gävle

Pierre skulle skjutsa Anki till södra bomhus nu ikväll, jag skulle följa med som sällskap.
Vi roadtrippade lite
Ett litet äventyr sådär ni vet
Vi åkte runt typ hela bomhus
Och lite till
Sen hittade vi typ rätt

Nu har vi iaf sett korsnäs för första gången!

I en annan del av gävle är allt möjligt!



Haha, anyways. Jag gick och la mig åtta imorse, sov till ett. Åkte och fikade med mor och far. Spelade keyboard, harmonika, flöjt och mungiga tillsammans med Domingo och gitarren Birger, som jag f.ö strängade om igår, som en tidig födelsedagspresent till min chokladmuffin!
Jag råkade kanske kasta en tändare och en flaska såpbubblor efter Pierre för en stund sen också.. Vi hade en ganska vild diskussion angående åsikter. Han sa att jag "tycker fel", och jag säger att man inte kan "tycka fel". Alla tycker som dom vill. Men bara för att jag tycker att en låt inte är pepp, när Pierre tycker det, betyder inte att jag "tycker fel". Aight!?

Nu ska jag nog gå och lägga mig strax, är sjukligt trött, och det är en fullspäckad dag imorgon. Eller ja. Jag tänkte handla lite, baka lite till lördagen då vi ska ha picknick i bollan, sen ska jag duscha och fixa mig innan fest på brynäs hos okända människor. Spännade!

G'nite people!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0