Missing a simple context. A mental weakness can throw you out of balance. Listen, respect each other. Then you'll discover it mustn't always end in hate

Överlevde gårdagen bättre än förväntat. Lite dricka, mycket trevligt sällskap, hemfärd och massvis med glädje och skratt med kombosarna när vi väl var hemma! Helt underbart måste jag säga. Jag hade jätteroligt och mysigt och ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att parta igår även om det just då kändes som en dålig ide. Haha. Idag har jag dock FRUKTANSVÄRT ont i huvudet och nacken, jag tänkte att det bara var baksmälla först, sen påminde Charlie mig om att jag fightades med Tyr igår, HAHAHA. Hur jävla smart är jag egentligen? Han höll fast mig i nån konstig ställning med armen runt min nacke, jag anar starkt att min pain kommer därifrån! Att jag har ont bakom örat kom jag på inte var så konstigt heller eftersom han visade att det finns en nervpunkt där, jag rasade ihop på trottoaren. Hahaha, men roligt hade jag då iaf! Tyr skulle ju bara vara snäll och visa hur man gjorde för att försvara sig!
När jag och kombosarna kom hem till lägenheten så lagade vi mat och skrattade, det var lovely! (Men vad kan man förvänta sig när man bor med lovely poeple liksom? ;)  )

Nu har Simon, Per, Carro och Moggis precis gått hem, Charlie och Pierre har redan sagt godnatt för länge sen, och jag funderar på att gå och dejta kudden jag med.

Livet fortsätter framåt, vad som än händer, så stannar inte tiden. Inte heller går den fortare eller i takt med vad som man själv tycker passar. Men det fortsätter framåt som den alltid har gjort och alltid kommer göra. Tack Gud för det säger jag! För det är det enda jag vet att jag kan vara säker på.

PzOuT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0