It's a grey, grey day.

Jag vaknade imorse och hade skitont i huvudet och ryggen, ringde till jobbet och sjukanmälde mig, sen somnade jag om och vaknade lite före två. Så efter 13 timmars sömn kände jag att jag vill göra nåt, nämlingen INGENTING! Så jag bjöd hit Carro på kaffe. Dricka kaffe, prata och lola runt på funnyjunk och lolpics, that's what we've been doin'!
Jag tankade även hem camp rock 2, så jag tänker slå ner mitt arsel i soffan och kika på den och The rock. Borde äta nåt också, klämde nyss i mig några vindruvor, är hungrig men inte sugen på någonting.
Så anyways, jag är trött, grinig och har ont. Och jag inte motivation till att göra nånting alls.
Så har min dag sett ut. Och den kommer nog fortsätta så också.

Pz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0