If you have to kill me, use a tommy gun baby!

Första låten efter tolvslaget blev Tommy gun med royal republic. Så jag bestämde att det blir årets låt 2011. Awesome!
När jag vaknade imorse hade jag dock en helt annan låt på huvudet, Say my name med within temptation.
"You touch my hand. These colors come alive. In your heart and in your mind."
Den slingan gick på repeat i säkert 20 minuter i mitt huvud. Weird.

Note to self btw; Drick inte alkohol.
Somnade gråtandes och skakades av ångest, och vaknade likadant. Patetiskt! Jag hade jättemysigt igår och ingenting dåligt eller pinsamt hände. Jävla skitångest!
Nu ska jag plocka lite tvätt, jag har inte tid att vara bakis idag, jag ska tvätta och vara produktiv!

Gott nytt jävla år på er. 2011 kan iaf inte bli sämre än 2010!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0