I want you to do me with a tommy-gun baby

Kollektivet är hemma Charlie sover, Pierre spelar tvspel, jag sitter vid datorn. Allt är som vanligt vill säga.
Eftersom jag inte somnade förrän vid sex-tiden imorse, så är dagens schema tomt. Sånär som på att titta på nyaste One Piece-avsnittet med Pierre. Whopopidoo, idag är en lat dag, jag är helt enkelt inte pepp på att göra någonting alls förutom lalla omkring här hemma iklädd mitt långa linne och mina raggsockor, med håret i en slarvig tofs. Ja, det är ganska illa, men hey, who cares? Jag är sunk idag helt enkelt!

Och fyfan vilka tråkiga inlägg jag skriver! Mina kära läsare, ni får helt enkelt acceptera att när jag mår bra är jag sjukt okreativ och kan bara skriva om meningslösa dagliga händelser. Jag lovar att skriva ett sånt där långt och vackert inlägg, som jag vet att ni älskar att läsa, nästa gång ångesten håller på att slita mig i småbitar. Tills dess får ni helt enkelt försöka stå ut med min gladhet.

Whopidoo ffs!


Kommentarer
CarolinePralin

Jag tycker om att läsa när du mår bra, för då blir jag glad! Vill du så får du komma hit och dricka kaffe/te och mysa idag :) I've got milk! haha

2011-01-02 @ 14:31:31
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0