A second, a minute, and hour, a day goes by. I´m hopin' just to be by your side.

Lyssna här


Är stört trött idag, tack och lov gick dagen ganska fort ändå, och jag funderar starkt på att gå och lägga mig ganska snart. Jag beställde en bok till biblioteket förra veckan om självskadebeteende, jag hoppas den kommer imorgon, för hur bra jag än mår just nu så är kvällarna jobbiga. Ibland riktigt riktigt jobbiga, men jag har gett mig fan på att inte ge upp den här gången, min kropp är ärrad nog nu. Den behöver inte mer knöliga missfärgade områden. Så nu jävlar ska jag läsa om vad man kan göra för att sluta tänka på skiten!

Hahahahaha! Jag och Pierre var säkra på att Charlie kom hem nyss, FEEEEEEL! Det var Domingo som kom in! Hahaha, vi måste vara mer noggranna med att låsa dörren tror jag!


Peace!


Kommentarer
lisa!

jag köpte "ingen panik!" för ett par år sen, när jag skulle sluta skära mig osv. oftast är det ju när man är grovt deppig eller har sjuk ångest som man tycker att det är bättre att spela lite fiol på armarna - så du kan få låna den och lära dig lite knep där. faktiskt jävligt bra, och jävligt mycket arbetsuppgifter som man kan använda i vardagen :) pusssssssssss! <3

2011-01-04 @ 12:20:33
URL: http://llisahedman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0