Visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring.

"Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut"


Så, dagens depp avklarat!
Eller ja, om jag känner mig själv rätt så kommer kvällen som vanligt bjuda på melankoli, ambivalens och några tårfyllda moments.
Men det skiter man ju i.

Nu ska det poppas Matisyahu och SOJA tills jag kan varenda låt utantill (det är inte långt kvar kan jag upplysa er om). Jag ska stryka pärlplattor så jag får plats att bygga fler. Den här lägenheten, Kollektivet på Norrskenet i plåtdjungeln, kommer bli så fruktansvärt EPISKT NÖRDIG så det inte går att förklara. Men vi har stora, stora planer.

So, let's get to work! Imorgon får jag åka tillbaka till mitt riktiga jobb igen, så idag gäller det att ligga i med pärlplattebyggandet!



Open up the gate
Let my prayer rise up
And I struggle every day just to get myself up
For the force of gravity that keeps sinking my ship
Time again one is bound to slip

We rip through these days
We flip through the age
Survive stay alive we won't trip in the haze
Lost in the maze
I know it's just a phase
But I dread it dread it dread it

I won't let my life go to waste
I'm a struggla

Rise and never fall cause I been through it all





Peace ouT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0