Sup skallen av er era jävlar!

And fuck off!
Jag är lite bakis, ja. Fast inte alls så mycket som jag skulle ha kunnat vara, så pepppepp! Jag tog det faktiskt lugnt igår, precis som vi sa. Och jag hade skitkul, precis som vi sa att vi skulle ha!
Och natten blev lång och ensam och lite kylig, men inte alls lika illa som jag trodde!

Och när man dessutom blir väckt av en underbar lite anki som sätter sig på sängkanten och ger en kopp kaffe till en, då, DÅ kan inte dagen bli särskilt dålig heller!

Och längtan till nästa helg håller mitt mod uppe.

Nu ska vi åka buss
Och jag kommer säkert kräkas
Jag vill alltid göra det när jag åker buss
Nu är jag dessutom bakis
Men det skiter man väl i!

Fuck off! Idag blir en lång jobbig och underbar dag. Lätt.

Pussigull för fan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0