Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

"so when negativity surrounds
I know some day it'll all turn around"

Matisyahu in my heart!


Jag är rastlös, helst vill jag ut och springa, men jag försöker intala mig själv att det faktiskt ÄR en väldigt dum idé, för jag kommer bara bli mer sjuk då. Dessutom har jag inte ätit på flera dagar, så jag har egentligen inte mycket energi heller. Jag åt en halv portion gröt igår, sen höll jag på att spy. Jag dricker ju kaffe med mjölk, och det fastnar i halsen. Varmt vatten, te och svart kaffe är det enda som går ner utan besvär. Jag har fått i mig en hel liter blåbärssoppa sen i onsdags, men det är jobbigt att svälja och jag har lessnat på det.
Så nej, ut och springa är ju kanske inte det smartaste jag kan göra. Men jag försökte rita lite tidigare, men min handled dampar ihop efter sisådär 3 minuter, så jag lessnade på det också. Det är fanimej inte kul på en fläck att vara sjuk! Jävla helvetesskit! Nästa gång jag besöker en läkare ska jag säga till om att jag vill inte ha kvar mina halsmandlar! Dom borde ha tagits bort för länge sen tycker jag, får ju halsfluss titt som tätt ffs.

Fuck this shit! Nu ska jag nog städa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0