Rör för i helvete inte kristallglasen din dumma ungjävel!

Det är vidrigt vad mycket jag tänker egentligen, speciellt när jag borde låta bli. Men det är som har ha en stor röd knapp framför sig som det står "rör ej" vid. Vad gör man då? Jomen precis, man trycker på den där jävla knappen bara för att kolla vad som händer.
Grattis Perry, du är som ett litet barn som vet att du inte får röra kristallglasen i vitrinskåpet, men som likförbannat är där och pillar och lyckas krascha några.
Enda skillnaden är att mina kristallglas står inte i nåt vitrinskåp, dom finns inuti mig, och jag vet att jag bara borde låta dom stå där och blir dammiga, för då är dom inte lika intressanta att pilla så mycket på. Men istället kan jag liksom inte låta bli att vara där och känna och lyfta och flytta om dom, vilket bara resulterar i att några går sönder och några blir kantstötta och repiga.
När ska jag lära mig att inte röra dom där förbannade kristallglasen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0