RAIIIIIIIINBOOOOOOOW!

Idag är en ganska jävla meningslös dag, precis som alla andra. MEN, alla i kollektivet är på bra humör, och det är helt fukkig awesome! Jag har fetinghuvudvärk from hell, men det gör liksom inte så mycket. Idag ska jag reboota mig själv så jag orkar med jobbveckan.

F.ö så väntar jag på att Charlieboy ska bada klart så jag får hoppa in i duschen, känner mig lite sunkig sådär, och känner att Meullers saliv i mitt hår måste bort på riktigt. Hahaha, vilka söta pojkar man känner alltså! dom slickar en i håret och tar på ens tuttar samt daskar till en på rumpan titt som tätt. Det värsta är att man inte kan bli arg på dom heller, för det är bara att göra samma sak tillbaka!

Anyways, awesome kväll igår, jag skulle egentligen bara hem till carro en sväng och kika på nyaste avsnittet av supernatural (KÄRLEK!), men sisådär efter halva avsnittet knappt plingar det hystersikt på dörren och in ramlar en Domingo, en Jude och en Meuller. Dom hade med sig presenter (ett kopparrör och mattan till entredörren) och öl. Musikpoppande och på hysteriskt glatt humör drog vi vidare till nordost och Valkyria sen. Hahaha, iaf, skitkul hade vi! Drog hem vid tio, bröt ihop lite, tittade på film, bröt ihop lite mer, tog mig i kragen, tittade klart på filmen och sen kom Pierre hem. Han ninjade på vardagsrumsgolvet och sparkade mig i huvudet (för det är sånt ninjor gör! Dock fick jag böja mig ner så att han skulle nå.).

Sen stekte han sax och bacon (ja, en vanlig sax), la sig på köksgolvet och fyllekäkade. Stänkte diskmedel över halva köket lyckades han också med.
Sen gick han och däckade, och efter sisådär en halvtimme ramlade en BeccaBoo och en Charlieboy in. Pepp som fan!

Nu funderar jag på om jag ska laga lite mat kanske, eller ta en promenad till ica och handla lite mat först kanske?
Äh, skiter man väl i!

Världen suger, men sålänge man själv också suger så kanske det kan funka? Hell yeah att det gör, bara man håller takten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0