No way

Men ÅÅÅÅÅÅH! Skjut mig i ansiktet någon? Snälla? Det är fan i helvetes jävlaskit INTE okej att det är så jävla kallt ute!! Jag vill krypa ner under täcket och sova i minst två veckor tror jag bestämt.
Men det går ju inte.
För är man vuxen så måste man ta ansvar och bla bla blablabla. Jag vill inte vara vuxen. Kan någon omyndigförklara mig tack? Jag vill inte ta ansvar. Ha ansvar. Uppföra mig. Vara vuxen. Jag vill inte!
Meeeen, eftersom livet suger gnupung 360 dagar om året så antar jag att jag inte har något val. Jävla skit.

Dessutom gör mitt hjärta ont idag.
Ganska mycket jätteont, och jag vill bara att idag ska bli imorgon så jag får träffa min underbara Kimmie efter en halv arbetsdag. Sen ska jag träffa min solsyster, min Anki, och vi ska handla och sen parta. Jag ska supa bort min smärta, jag ska supa bort all längtan och saknad, all sorg och all ilska.

Jag ska helt enkelt reboota mig själv. För det är inte långt ifrån att hela jag förvandlas till ett enda stort jävla "syntax error".
Snart bluescreenar jag väl säkert.

Sen kommer allting bli bra. Jag lovar.


Allting kommer bli bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0