I'm just falling to pieces

Driving away from the wreck of the day
And the light's always red in the rear-view
Desperately close to a coffin of hope
I'd cheat destiny just to be near you

If this is giving up, then I'm giving up
If this is giving up, then I'm giving up, giving up
On love
, On love

Driving away from the wreck of the day

And I'm thinking 'bout calling on Jesus
'Cause love doesn't hurt so I know I'm not falling in love
I'm just falling to pieces






Ge mig ljus, ge mig hopp, ta bort min förtvivlan
Ta bort MIG
Lång bort härifrån
Snälla, jag dör

Jag faller verkligen i bitar! Och jag vill inte mer! FanfanFAN!
Panik på bussen; Check!
Panik på jobbet; Check!
Panik på jobbet igen; Check!
Panik på jobbet IGEN; Check!
Panik på bussen hem; Check!
Panik på balkongen; Check!






Hej, här har ni mig. Världens mest sorgliga och patetiska tjej!
Backa, lämna mig ifred.
Annars drar jag med mig er ned.
Hej, här har ni mig. En trasig, ångestfylld och hatfull tjej.
Sup ner mig.
Älska mig.
Hata mig.
Gör vad fan ni vill.
Men lämna mig inte ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0