I just wanna come down

Ni vet när man är riktigt riktigt full, eller hög, och man ångrar sig så jävla hårt och vill bara komma tillbaka till verkligheten och vara nyker, nerbäddad i en soffa med en bra film framför sig istället för att vingla omkring på gatan i högklackat med skrapsår på knäna, utsmetat smink, svarta hardcore-ränder på kinderna och en halv flaska vodka i handen som du bara inte kan släppa taget om fastän du spyr varannan meter och inte ser klart? Ni vet den känslan? Den känslan har jag har inom mig konstant. Jag sitter i soffan hemma, har inte ens klätt på mig fastän det är folk här, dricker kaffe, tittar på film, MEN, jag kan inte lugna ner mig! Jag vill ta ett bad, lyssna på klassisk musik, CHILLA. Men det går inte, jag har ingen ro i kroppen.

Och det suger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0