I can read between the lines you know?

Det är allvar nu
Inget mer trippande
Inga fler spel och lekar
Jag ser det i dina ögon
Dimman framför dom lättade
Och dom fick en annan lyster
En annan färg
En nyans av någon annan
Och jag ser det på din gång
På din röst och på ditt leende
Du är rakare nu
Du är vänligare
Och ditt leende är, om möjligt, mer slående än innan
Och du vet
Och jag vet

Att det som slet sönder mig
Det som splittrade oss
Också tillät oss att komma närmre

Det här är bara början
Men den här gången är det en bra början
Med en inte helt perfekt
men stabil plattform


Kommentarer
CarolinePralin

<3 Det känns bra att läsa det här, att det blir bätte. Jag älskar dig, och du vet att jag finns här om du måste prata ut!

2011-02-22 @ 13:50:02
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin
Domingo

Hej här är min kommentar

2011-02-22 @ 20:52:20
Mitt namn

Godkäbn min jävla kommentar1

2011-02-22 @ 20:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0