Det kommer bli en lång kall natt

Fredagmorgnar på jobbet är bra, jag gillar dom.
Efter jobbet ska jag träffa min Kimmie, min älskling, som jag inte träffat på gud vet hur länge.
Sen ska jag träffa Anki och vi ska försöka hitta nån present till min mor som fyller år på lördag.

Sen
SEN kommer det äventyrliga.
Vi ska hem
Vi ska dricka
Vi ska ut på krogen
Vi ska ha skitkul!
Men jag är ändå lite orolig.
Orolig för mig själv
Hur jag kommer reagera med alkohol i mig
Om jag kommer skita i det
Eller bryta ihop totalt

I värsta fall drar jag till Travelsize, hon gör alltid sitt bästa för att trösta och muntra upp.
Jag älskar min Travelsize.

Nu ska jag nog strimla lite papper.

Peace


Kommentarer
CarolinePralin

Åh, jag älskar dig också min pillipulla! Vi ska skratta somfan ikväll, that's just the way it will be! :D <3

2011-02-25 @ 08:49:31
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin
kimmie

älskar dig och saknar dig, sist va i somras btw när jag ringde och väckte dig och du fick komma ner till tant grön :D <3

2011-02-25 @ 10:20:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0