Bomull

Om det inte vore så jävla kallt ute så skulle jag göra en stor kopp kaffe och sätta mig på balkongen med Ninjan och kedjeröka!

Jag antar att det inte är lätt att hålla ett jämt humör när man inte har ätit på flera dagar? För hela dagen har jag varit pepp, men hållt mig inne för att inte bli mer sjuk. Och för bara en liten liten stund sen sjönk jag till botten. Allting blev så tyst och tomt och väldigt VÄLDIGT ensamt. :'(

Nej, nu ska jag kika på nya supernatural och skita i allt!
Jag måste ringa och (åtminstone försöka) förlänga min sjukskrivning. Jag är döv på höger öra och det gör pissont. Dessutom kan jag fortfarande inte äta för att jag har ont i halsen. Lycka till med 8h jobb + 2h restid på det! Kommer vara döende om jag inte får vila några dagar till. Inatt var första natten jag sov hela natten utan att vakna. Ge mig fler sådana tack!

Nej, cigg och SN.

Pussigull


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0