Onödigt frågeformulär

Nej
Jag har inget liv


Är du en bra flickvän?
Hell no!

Hur raggar du? Jag hatar raggare!

Vad heter du? PMS

Kallas? Perry

Varför? För att fulla söderhamnare inte kommer ihåg mitt namn.

Vad har du gjort idag? Diskat och städat i köket, druckit kaffe, ridit jättepååhni och nakenbadat med Jürgen. Samt knutit en bjällra runt Carros arm för att hon är så jävla sneaky!

Vad ska du göra idag? Sova, pilates, KBT, sen besöka världens bästa Smula!

Vad vill du helst ha just nu? En enhörning!

Var är du just nu? I min säng, i vardagsrummet, i lägenheten rymdskeppet, i andersberg, i gävle, i gästrikland, i norrland.

Saknar du någon? Ja, hela tiden.

Röker du? Nej, det är en illusion

När fick du senast en present? Åh, bara häromdagen när sikita rivit ut sopor i hela köket, DET mina vänner, är en äkta present!

Vad har du för planer till helgen? Supa?

Vilken färg har du på dina underkläder nu? Underkläder? Dude, ni tror för mycket om mig!

Längtar du till nästa födelsedag? Ja, för jag har önskat mig massa fina saker, typ en enhörning, en drake, en zebra, en död katt och massor med öl!

Vem pratade du med senast? Caroline Travelsize Pettersson

Vad pratade ni om? Trasdockor

Vad gör du just nu? Svarar på dumma frågor?

Är du pinsam på fyllan? Förmodligen när jag har druckit för mycket. Tack o lov händer det inte såååå ofta... typ.

Är du blyg? Ja, annars skulle jag inte bo i andersberg.

Vilken tid gick du upp idag? Jag har inte gått och lagt mig än.

När kräktes du senast? I fredags!

Vilken låt lyssnade du senast på? Shoreside

Sov du i din egen säng inatt? Japp!

Har någon annan sovit i din säng inatt? Gnurf

Har du glasögon? Ja, annars är jag blind som en mullvad. Utan ögon.

Bor du i Sthlm, Gbg eller Malmö? FU storstäder, heja ghettot!

Har du sagt ”jag älskar dig” till någon idag? Ja, jag sa RAWR till Carro, och det betyder jag älskar dig på dinosauriespråk. Det vet ju alla.

Vad tycker du är äckligt? Carro

Vad såg du senast på tv? Jag tittar inte på teve.

Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det? Carro. - "Jag gör inte mycket, Pierre är på bio. Jag ska duscha xD har inte gjort det än :P puss"

Är det lätt att förföra dig? Hell no!

Hur svarar du i telefonen? Jaaa?

Vad har du för intressen? Supa, knarka, spy, knulla, döda katter, bränna kyrkor och stampa på barn.

Favorit sysselsättning just nu? Se ovan.

Har du dvd spelare? Nej, men jag gillar DödaVitaDvärgar

Vad är du rädd för? Mupparna

Har du gott bordsskick? Som fan!

Vad är attraktivt? Allt som är fint

Var gör det ont just nu? Ögat (jag fick shampoo i det), ryggen, nacken, hjärtat och hjärnan.

När skaffade du mobil? När jag gick i högstadiet, en nokia 3210

Vem är den snyggaste du har sett idag?     GRRMJAUFRÄS YOU WILL NEVER KNOW!

Vilken smak är det i din mun just nu? Död råtta?

Vad spanar du först in på en kille? Ögon

Använder du tandtråd? Ibland

Hur många har du varit olyckligt kär i? Seriously SERIOUSLY - 1. Bara seriously - 3

Vilket år i ditt liv har varit bäst, och varför? Mitt bästa år har inte kommit än!

Vad köpte du senast? En bussbiljett

Brukar du komma i tid? Ja, för det mesta.

Hur känner du dig nu? Trött, pigg, glad, ledsen, orolig och lugn. JA, ALLTPÅSAMMAGÅNG!

Kan du laga mat? Bättre än gordon ramsey ffs!

Vad pluggar du? Plugg är för nördar (hahahaha), jag är lat.

Hade du en bra kväll igår? Jovars

Har du någonsin haft ett jobb? Fler än man kan tro faktiskt!

Hur mycket krävs för att du ska bli full? Tack vare mina pills, tre glas vin och jag är shitfaced!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0