Spotify-test

Eftersom jag har tråkigt och min kära Travelsize pratade om testet hon gjorde häromdagen så tänkte jag att jag också skulle göra det. Ganska roligt att skriva svaren måste jag säga, en del passar ju utmärkt! Hahaha, ENJOY!

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
- Party with my pain

2. Kommer du komma långt i livet?
- Kiss with a fist

3. Hur ser dina vänner dig?

- Missing

4. Kommer du gifta dig?

- Permanent

5. Vad är ditt livs themesong?

- Paper Planes

6. Vad är ditt livs historia?

- Just Hold Me

7. Hur är skolan för dig?

- (Jag passar på den för jag går inte i skolan)

8. Hur kan du komma framåt i livet?

- The drugs don't work

9. Hur kommer imorgon vara?

- Cocaine

10. Vad är det bästa med dina vänner?
- She reminds me of you

11. Vad finns i lager för nästa vecka?

- Hurricane drunk

12. Vilken sång beskriver dig bäst?

- Hardest of hearts

13. Hur är det med ditt liv?

- If you can hear this

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

- Heart of ice

15. Hur ser världen på dig?
- Execution song

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
- I miss you

17. Vad tycker dina vänner om dig?

- Pale people

18. Har du en djup och mörk hemlighet?

- Freakshow

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

- Som en sten

20. Hur kan du göra dig själv glad?

- Jerusalem

21. Kommer du nånsin ha barn?

- Sen en tid tillbaka

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

- Breaking inside

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

- Cosmic Love

24. Några tips till dig?
- Dunkla rum

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
- 18 karat gold

26. Vad är din danssång?
- Time



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0