Moderatäckel och SDäckel

Jag står fast vid min åsikt att alla ni som röstat på blått är idioter, dom är helt enkelt dumma i huvudet och förstår inte bättre.
Jag står också fast vid min åsikt att alla ni som röstat på SD förtjänar ett skott i pannan. Eller sju, skit samma, bara ni dör.

Välfärd, mänskliga rättigheter, jämställdhet, solidaritet och HUMANITET är uppenbarligen ingenting som ni förstår er på. Reptilhjärnorna gå på högvarv och jag finner inga ord över detta vansinne.

NI BORDE SKÄMMAS!

Gör sverige en tjänst, låt landet leva och döda er själva.

Jag skäms över att känna er som röstat blått, och ännu mer över att känna er som röstat SD. Funderar allvarligt på att byta vänskapskrets.

FUCK OFF


Kommentarer
Malva

Tack och lov så verkar så gott som alla jag känner ha röstat rött, annars hade jag väl sprängts av irritation.

Gillade att så många jag känner hade märkt sina bilder med För Hela Sverige på facebook.



Tyvärr så gick ju valet åt helvete ändå..

Saknar dej! Kram

2010-09-23 @ 12:50:47
URL: http://forkyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0