Louder than sirens, louder than bells

I'm breaking inside

Trasig, trasig, trasig
Det är vad jag är - trasig
Det enda som håller mig vid liv är människorna runtomkring
Men vad har jag egentligen gjort för att förtjäna dem?
Ingenting
Jag går sönder mer och mer för varje dag, varje timme, varje minut och varje jävla helvetes sekund
Jag orkar inte det här mer
JAG  ORKAR  INTE

Jag har precis funnit min syster, och nu har hon flyttat 17 mil bort. Och trots att jag vet att vi kommer hålla ihop för evigt, för alltid, och att hon alltid är nära, så gör det ändå ont. Sötaste finaste bästaste Syster.

Jag vill försvinna, åtminstonde för en vecka eller två.

Rädda mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0