I'll cut your little heart out 'cause you made me cry

Tvättat - check
Vikt tvätten - check
Tvättat mattor - check
Diskat - check
Lagat mat - check
Städat köket - check
Städat bordet på balkongen - check
Städat vardagsrummet - check
Möblerat om vardagsrummet - check

DUKTIG PERRY (och Carro)
En dag hemma när det faktiskt har blivit någonting gjort trots att folk (En Kajsa, en Domingo, en Robin, en Ullis och en Simon) har sprungit in och ut hela tiden, det är nytt rekord! Nu funderar jag på att rycka pälsen på Sickan, jag pallar inte med att hon hårar ner överjävlaallt! Lolololololol, vi hade en tanke tidigare idag på att raka henne som en pudel, men det känns kanske lite brutalt?

Sen ska jag duscha, jag är unfresh! (Men det skiter man väl i!)

Imorgon tänker jag, om ingenting kommer ivägen vs, epicfaila i årsunda om älskade Smulan har tid för mig, WORD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0