Guldbyn och Smulan <3

Ligger i gästsängen i vardagsrummet hemma hos Smulan, ska kika klart på My Little Pony filmen och försöka sova har jag tänkt. Får väl se hur det går med tanke på att jag var vaken till halv fem imorse och sov ganska länge idag, jag sov till och med över min kbt-tid. Jävla loser man är ibland alltså!
Inte har jag ork eller lust att göra någonting på dagarna heller, ett rent jävla under att jag orkade släpa mig till bussen och pallra mig hit idag ens!
Jag och Smulan har iaf druckit kaffe, knäppt lots and lots av asfula fulbilder, skrattat(!), druckit te, tittat på teve och allmänt bara fulat oss. Helt jävla underbart med andra ord!
Smulan ska dessutom väcka mig snällt imorgon, med kaffe på sängen som återbetalning för alla gånger jag väckt henne så underbart snällt!
Eller just ja, det var kanske inte riktigt vad hon sa... Mer "Vaknar du innan mig så väck mig mer kaffe på sängen. Vaknar jag innan dig så slår jag dig så du vaknar."
Underbara älskade Smulan, vad vore jag utan dig!? <3 YOU'RE THE AIR THAT I BREATH, WITHOUT YOU THERE NO ME!

Så peace out och sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0