En helt vanlig dag i Rymdskeppet

Vaknade och drack kaffe och skrattade med Carro och Kajsa, sen över till bror och hjälpte till att städa, sen hem och tittade på fringe. Helt normalt med andra ord! Städade lite och sen skulle jag titta på Chronicles of Riddick men somande tio minuter in i filmen och vaknade tio minuter innan den slutade. Haha, fattarmanju liksom! Det gör inte så jävla mycket ändå, jag har redan sett den filmen ett femtiotal gånger.

MEN, sen kom Charlie hem och DÅ började vansinnet! Charlie tog ett bad och hällde glatt i sig två folköl. "två folköl? Det är ju ingenting." Tänkte ni säkert nu, men för er som känner Charlie, ni vet vad jag menar. Den killen blir FULL på två folköl. Så jag tänkte utnyttja läget och bad Charlie ge mig massage, självklart gick han med på det. Så ett stort plus för att jag har fått en välbehövlig massage av mina axlar! Ett stort MINUS att ungefär hela jag är täckt av glidslem! Hahaha, fan vad älskar den här lägenheten! Underbara underbara silly silly människor som bor här/kommer hit nästan dagligen.

Ett balkongsnack senare har Charlie gått och lagt sig, så jag slog på kaffebryggaren och ska hoppa in i duschen och skrubba bort slemmet innan nattkaffet och godnattcigaretten avslutar dagen!

Jag har dessutom världens bästa bror som lovat att ringa och väcka mig, eftersom jag ska över dit på kaffe imorgon vid halv tio. Hahaha, han ringde mig tre gånger idag innan jag kom över, och då var klockan två. x) STABILT!

Idag har varit en ganska seg men bra dag, känns helt undebart måste jag säga, morgonångesten försvann så fort Kajsa kom hit imorse. OCH JAG MÅR TAMEFAN BRA!

Lite apati-ögonblick några gånger, lite småångestattacker och ett ögonblick av nattsvart dödsångest, men inget värre! LOVELY! Och morgondagen kan bara bli bättre, WHOPWHOP!

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0