Bara för att

För det är ju inte alls så att jag bryr mig om min framtid
att jag bryr mig om vad som kommer hända sen
att jag över huvud taget bryr mig om någonting alls
Inte alls
Det är inte alls så att jag får ångest över att tänka på det heller
Nej nej
Inte alls
Det är ju inte alls så att jag får panik när jag börjar fundera
fundera på om jag kommer leva resten av mitt liv ensam
Om jag någonsin kommer låta mig älskas
Om jag någonsin kommer våga älska någon på riktigt på riktigt
Om jag kommer dö i förtid
Om jag kommer hålla min plan att dö innan jag fyller 35
Om jag kommer dö snart
Om jag faktiskt kommer klara av en framtid jag inte ens vågar tänka på
Nej nej
Inte alls


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0